Informasjon angående trafikkulykken i Sør-Beitstad- oppdatert 16.07

Steinkjer kommune ønsker å informere om kommunens tilbud ifbm trafikkulykken i Sør- Beitstad torsdag.

I forbindelse med mopedbilulykken 13.07.23 er det i dag søndag to arrangementer/samlinger:

ÅPENT I EGGE KIRKE SØNDAG 16.07 KLOKKEN 17:00

I forbindelse med den tragiske mopedbil-ulykken torsdag ettermiddag, blir Egge kirke åpen fra klokken 17:00 i dag søndag.

Prest og medlemmer av kriseteamet i Steinkjer kommune vil være til stede.

Alle som føler behov for å komme til kirken er velkommen.

SAMLING FOR 10.TRINN EGGE UNGDOMSKOLE

I forbindelse med den tragiske mopedbil-ulykken torsdag ettermiddag

Ønsker vi å invitere til samling for alle som var elever i 10 trinn ved Egge ungdomsskole våren 2023.

Samlingen finner sted søndag 16.juli klokken 19:30 i kantina på Egge ungdomsskole.

Kontaktlærere fra trinnet, rådgiver og miljøterapeut deltar fra Egge ungdomsskole. Steinkjer kommune deltar med medisinfaglig personell innenfor flere fagfelt sammen med prest og politiet.

Her blir det rom for å dele tanker og stille spørsmål i en veldig krevende tid for alle.

Foresatte har også anledning til å delta.

På vegne av Steinkjer kommune og Egge ungdomsskole

Kim Rune Holmvik

Rektor Egge ungdomsskole

Gisle Kristian Almlid-Larsen

Sektorleder skole

Kommunens kriseteam ble aktivert umiddelbart etter ulykken, og ivaretar nå pårørende og andre som var direkte involvert i hendelsen.

Vi har også et tilbud til andre som føler behov for bistand:

Er du berørt av den tragiske trafikkulykken i Steinkjer sist torsdag og ønsker en samtale?

Som en videreføring av kriseteamet har enhet psykisk helse og rus åpen telefonlinje inn til tjenesten .

• I dag fredag frem til kl. 17.00.
  • Lørdag og søndag kl. 12.00-16.00
  • Mandag kl. 09.00-18.00

Ta kontakt på tlf.:  47 79 92 45

Vi har åpen telefon i disse tidspunktene for samtale og avklarer ev. behov for et treffpunkt individuelt eller i gruppe (for eksempel vennegrupper) i løpet av helga eller de nærmeste dagene.

Ved akutte behov utenom disse tidspunktene er Steinkjer legevakt åpen hele døgnet på 116 117.