Vurderer du å flytte til Steinkjer?

Ledige tomter

Flyfoto over Steinkjer - Klikk for stort bilde

I Steinkjer kan du bo landlig, med fjordutsikt, på fjellet eller mer urbant i byen eller  grendesentra. For de som ønsker å bygge hus, har vi oversikt over ledige tomter.
Her kan du se tomteoversikten.

Skoler og barnehager

Barn og voksen i en barnehage - Klikk for stort bilde

Har du barn, så se gjerne oversikten over alle barnehagene og skolene i de forskjellige skolekretsene i kartet nedenfor (trykk på Kartlag og hak av for skoler og barnehager i menyen som kommer opp venstre side i bildet. Zoom inn for å få opp navn på skolene og barnehagene).
Til kartet med barnehager og skoler.

Søke jobb eller skape egen jobb?

Voksne rundt et møtebord - Klikk for stort bilde

Kanskje finner du drømmejobben i Steinkjer? Eller kanskje skaper du drømmejobber?

Hva kan Steinkjer eller regionen vår by på i fritiden?

Naturen i Skjækra - Klikk for stort bilde

Da kan du ta en titt på Visit Innherred sin fine nettside hvor du kan finne mye informasjon om Steinkjer og omegn og hva vi kan tilby deg i fritiden. Til Visitinnherred sin nettside.

Er du interessert i jakt, fiske, leie båt, kajakk eller hytte?

En som fisker - Klikk for stort bilde

Du finner informasjon om alt dette samt turforslag på Steinkjer kommuneskoger KF sin nettside.