KORONA / CORONA:

  • Er du usikker på om du kan være smittet eller har andre spørsmål om egen helse, så skal du primært kontakte fastlegen din. Ikke møt opp personlig, men ring!
  • Får du ikke tak i fastlegen, kan du ringe legevakta på telefon 116117.
  • Søker du informasjon generelt er folkehelseinstituttets nettside www.fhi.no og helsenorge.no oppdatert til enhver tid. Du kan også ringe nasjonal informasjonstelefon 815 55 015. Se også informasjon på vår koronaside.
     

ÅPNINGTID OG VAKTTELEFONER: 

Åpningstid: Hverdager kl 08.00 - 15.30 
Telefon:   74 16 90 00  
E-mail til servicetorget: info@steinkjer.kommune.no
E-mail for sakspost: postmottak@steinkjer.kommune.no                                                        
Send oss brev via en sikker kanal:  Bruk eDialog
Ansatte Ansatte
Politikere
 
 
Logo spørsmål  Chat / Spørsmål og tilbakemeldinger         Facebooklogo   Følg oss på Facebook     Engelsk flagg  In english 
Postadresse:   Steinkjer kommune, postboks 2530, 7729 Steinkjer
Besøksadresse: Rådhuset, Kongensgt. 39, 7713 Steinkjer
Fakturaadresse: Steinkjer kommune, fakturamottak, Vennalivegen 7, 7670 INDERØY      
Fakturaadresse - mail: faktura.steinkjer@inderoy.kommune.no 
Organisasjonsnummer: 00840029212


Vakttelefoner

Legevakt: 116117

Nattpatruljen omsorgstjenesten:                  
kl. 22.00 - kl.08.00                                 


464 26 787

Tekniske tjenester/melding
om kloakk-vann-vegbrudd:

905 85 352 (utenom ordinær arbeidstid)
 

Steinkjerbygg KF

468 74 737 (Kommunale bygg utenom ordinær arbeidstid)

Barnevernvakt lokalisert ved helse- og beredskapshuset:
Åpningstid: Fred. kl 14.00 til mand. kl 08.00
Hverdager kl 15.30 til kl 08.00.
Helligdager døgnåpent (kl 00.00 - kl.24.00)

489 55 599

Viltvakt  950 40 430


NAV
(Egen inngang på sørsiden av rådhuset)
Åpningstid: mandag, onsdag, torsdag og fredag kl 12.00 - 14.00. Tirsdag er det stengt. 
Telefon: 55 55 33 33.  NAV sin hjemmeside: www.nav.no 
Postadresse: NAV, postboks 2530, 7729 Steinkjer



Servicetorget er i 1.etg. i Rådhuset og her kan vi hjelpe deg med følgende tjenester:

  • Tildeling av kommunale boliger og omsorgsboliger
  • Tildeling av bistand og omsorgstjenester
  • Bostøtte
  • Husbankens låne- og tilskuddsordninger
  • Boligrådgivning ved tilpassing, bygging og kjøp
  • Enkel byggemelding – skjema og veiledningHytteutleie
  • Utdeling av matavfalls- og plastinnsamlingsposer
  • Parkeringskort for forflytningshemmede
  • Ledsagerbevis
  • Skjenkebevilling (ambulerende)
  • Kunnskapsprøve i alkoholloven
  • Etablererprøven
  • Tar i mot , deler ut og veileder mange kommunale skjemaer
  • Valg - forhåndsstemming
  • Servicetorget har egen kunde-PC med tilgang til internett.